onsdag 2. januar 2008

Hamskifte

Naturfotoalongen fortsetter inn i 2008,
og den vil jeg fortsatt være med på.
I tillegg har de startet en annen fotoalong inne på Hobbyboden,
som jeg også vil være med på.
Derfor har jeg omdøpt denne bloggen til Slik jeg ser det.

Så da fortsetter jeg å ta bilder med mitt HP Photosmart kamera, mens jeg drømmer om det speilreflekskameraet jeg en gang skal få meg :)
-------
The nature photo along continue in 2008, and I want to go on in this.
In addition to that they have started another Photo along in Hobbyboden, that I want to take part of.
For taht reason I have change the name of my blog to
Slik jeg ser det/As I see it
.

So then I continue to take photo with my
HP Photosmart camera, while I dream of that camera that I gone get me some time :)

Ingen kommentarer: